• Vouchers kunnen nu worden gebruikt als betaalmethode. Creditsaldi, betaalmethoden en vouchers kunnen duidelijk worden bekeken en ingevoerd in de nieuwe portemonneefunctie.
• Algemene bugfixes
• Vouchers kunnen nu worden gebruikt als betaalmethode. Creditsaldi, betaalmethoden en vouchers kunnen duidelijk worden bekeken en ingevoerd in de nieuwe portemonneefunctie.
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes.
• Roosteroptimalisaties en bugfixes
• Algemene bugfixes
• De status van uw GA Travelcard of Half Fare Travelcard op de SwissPass wordt nu in de app weergegeven en wordt correct toegepast op uw ticketaankopen .
• Algemene bugfixes.
· Co-Travelcards voor kinderen en Junior Travelcards die op uw SwissPass zijn geregistreerd, worden weergegeven op het tabblad 'Tickets & Travelcards'.
· Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes
· Algemene bugfixes.
· EasyRide-optimalisaties.
· U kunt nu uw voorkeuren invoeren onder privacy-instellingen.
• Fietsdeel- en fietsparkeerplaatsen vind je nu op de kaart in de rubriek 'Plan'.
· Een kaartje kopen voor je fiets of je hond is nu nog makkelijker.
· Reist u met anderen? Je koopt nu in één stap het juiste ticket voor al je medepassagiers.
· Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes
· P+Rail en Mobiliteitslocaties vind je nu op de kaart in het onderdeel 'Plan'.
· Algemene bugfixes.
· EasyRide-optimalisaties.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
· Algemene bugfixes.
· EasyRide-optimalisaties.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
Ontdek het nieuwe ontwerp van SBB Mobile met tal van updates!
• Nieuwe navigatiebalk onderaan het scherm.
"Reizen":
• Sla je reis op en onder 'Enkele reizen' geven we je alle informatie die je tijdens je reis nodig hebt.
• Stel je persoonlijke woon-werkroute in onder 'Woon-werkverkeer' en ontvang pushmeldingen.
"Shop & Services":
• Koop regionale vervoersbewijzen zonder de dienstregeling te doorzoeken.
• Algemene bugfixes.
• Geoptimaliseerde weergave van dienstregelingen en meldingen voor vervangende treinen.
• Algemene bugfixes.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Let op: dit is de laatste app-update voor alle Android-apparaten met besturingssysteemversie 5.0 en lager. Zorg ervoor dat u uw smartphone bijwerkt om in de toekomst te blijven profiteren van de SBB Mobile-app-optimalisaties.
• Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Nieuw: u kunt nu alles wat u nodig heeft voor de kaartinspectie direct vinden in de tegel «Tickets & SwissPass».
• Bugfixes voor app-fouten bij het starten.
• Algemene bugfixes.
• Nieuwe roostertegel: liever de standaard, touch of kaartgebaseerde dienstregeling? Schakel snel en eenvoudig over naar uw favoriete rooster.
• Algemene bugfixes.
• Nieuwe rooster tegel: geeft u de voorkeur aan het standaard, touch of kaartgebaseerde rooster? Schakel snel en eenvoudig over naar uw favoriete rooster.
• Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes
• De nieuwe touch-dienstregeling wordt slimmer en past zich dynamisch aan aan de verbindingen die u vaak gebruikt.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Algemene bug fixes
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Meldingen: we informeren u nu over platformwijzigingen, vertragingen, annuleringen en verstoringen van uw reizen.
• Algemene bugfixes.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Heeft u een probleem gehad met het gebruik van de app of heeft u een vraag over een functie? Schrijf ons dan via het nieuwe contactformulier onder "Help en feedback" in het menu.
• Algemene bugfixes.
• Heeft u een probleem gehad met het gebruik van de app of heeft u een vraag over een functie? Schrijf ons dan via het nieuwe contactformulier onder "Help en feedback" in het menu.
• Algemene bugfixes.
- EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
- Algemene bugfixes.
- De donkere modus is nu ook beschikbaar voor Android. Om het uit te proberen, wijzigt u de instelling onder “Instellingen”> “Overige instellingen”> “Ontwerp”. Voor gebruikers van Android 10 of hoger wordt de donkere modus automatisch ingesteld als deze is geactiveerd in de systeeminstellingen.
- EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
- Algemene bugfixes.
• Restitutie: U kunt uw tickets nu rechtstreeks in de app annuleren voordat ze geldig zijn. Klik gewoon op "Ticket terugbetalen" op het ticketscherm en voer de annulering uit.
• Algemene bugfixes.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes.
• U kunt nu ook SwissPass Plus-partnerservices, zoals museumtickets, digitaal in de app krijgen.
• EasyRide-optimalisaties en bugfixes.
• Algemene bugfixes.
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• Restitutie: u kunt nu rechtstreeks in de app een ticketteruggave aanvragen.
• Algemene bugfixes
• Algemene bugfixes
• TWINT als nieuwe betaalmethode
• Algemene bugfixes
• Optimalisaties en bugfixes voor vragen over het tijdschema
• Verbeterde voetpadkaarten
• Bugfixes voor SwissPass Mobile en SwissPass-Login
• Algemene bugfixes
• Verbeterde kaarten voor het wisselen van treinen op de stations.
• Bugfixes
Bugfixes
· Update naar "Mijn reizen en tickets" met een nieuwe module en een nieuwe tegel. Huidige en eerdere reizen zijn samengevat in je geschiedenis.
· Tickets gekocht bij SBB.ch voor internationale reizen kunnen opnieuw in de app worden getoond.
· Je kunt nu tot 60 dagen van tevoren tickets kopen via de app.
· Nieuwe kaarten voor het veranderen van treinen op de stations.
· Bugfixes
· Update naar "Mijn reizen en tickets" met een nieuwe module en een nieuwe tegel. Huidige en eerdere reizen zijn samengevat in je geschiedenis.
· Tickets gekocht bij SBB.ch voor internationale reizen kunnen opnieuw in de app worden getoond.
· Je kunt nu tot 60 dagen van tevoren tickets kopen via de app.
· Nieuwe kaarten voor het veranderen van treinen op de stations.
· Bugfixes
Bugfixes
Bugfixes
· Maak plaats- en fietsruimteboekingen op beschikbare routes in de app zelf. · Meld vuil en storingen aan de trein of op het station rechtstreeks aan ons via de app onder «Reparatie & Schoon». · Als u meer dan één betaalmethode hebt opgeslagen, kunt u nu de standaardbetaalmethode gemakkelijk bewerken en beheren voordat u een aankoop doet.
· Maak plaats- en fietsruimteboekingen op beschikbare routes in de app zelf. · Meld vuil en storingen aan de trein of op het station rechtstreeks aan ons via de app onder «Reparatie & Schoon». · Als u meer dan één betaalmethode hebt opgeslagen, kunt u nu de standaardbetaalmethode gemakkelijk bewerken en beheren voordat u een aankoop doet.
Bij elke update proberen we de fouten en beperkingen die kunnen optreden tijdens de systeemwijziging te verminderen. Bedankt voor je feedback. • De optie om tickets te kopen voor vertraagde of last-minute diensten is weer beschikbaar. • Problemen oplossen bij het inloggen op de SwissPass. • U kunt nu meer dan twee betaalmethoden in de app opslaan.
Bij elke update proberen we de fouten en beperkingen die kunnen optreden tijdens de systeemwijziging te verminderen. Bedankt voor je feedback. • Bugfixes voor betaalmethode • U kunt nu ook uw tickets kopen via een maandelijkse factuur. • Bugfixes voor de aankoop van het kaartje • Bugfixes voor aanmelding bij SwissPass • UX-verbetering
Bij elke update proberen we de fouten en beperkingen die kunnen optreden tijdens de systeemwijziging te verminderen. Bedankt voor je feedback. • Bugfixes voor betaalmethode • Maandelijkse factuur: vanaf nu kunt u de app gebruiken om tickets op rekening te kopen. • Bugfixes voor de aankoop van het kaartje • Bugfixes voor aanmelding bij SwissPass • UX-verbetering
• Nu alleen nog met SwissPass login, stel de betaalmethode opnieuw in en voorlopig geen verbindingskaartjes. • Vanaf nu kunt u zich alleen aanmelden bij de SBB Mobile-app met behulp van een login van SwissPass. De oude login in de Ticket Shop is niet langer geldig. • U kunt geen travelcard-zones in het netwerk opslaan of tot eind januari geen aansluitende tickets kopen. • Half-tarief-reisskaart op de SwissPass gekoppeld aan een kaartje werkt weer. • Je kunt Saver Day Passes nu rechtstreeks in de app kopen.
• UX-verbetering • Bugfix
Bugfixes Inloggen SwissPass incl. Android-versie 4.1 en 4.2
U kunt zich onmiddellijk aanmelden met uw SwissPass-aanmelding. De oude login in de Ticket Shop is nog geldig tot begin september.
• UX-verbetering • Bugfix